piatok 6. mája 2011

Ked už je ten lásky čas...

mimochodom pamätáte si na svoju prvú lásku? Ja som bola prváčka na strednej a Lenon ( len on - Lenon :D ) bol štvrták. Najideálnejší chalan na škole. Vysoký, urastený blondáčik s modrými očami, futbalista, miništroval v kostole, pracoval v niekoľkých mimovládkach ako dobrovoľník, pomáhal v domove dôchodcov aj v psom útulku, skvele sa obliekal, ešte nikdy nemal frajerku - nie nebol gay, ale keď na tým teraz rozmýšľam... ale no nič,v každom prípade bol úplne dokonalý a bola doň zamilovaná prinajmenšom babská polovica školy. V praxi to vyzeralo tak, že keď išiel Lenon zo školy domov  autobusom električka bola prázdna a autobus narvaný, ak šiel električkou, prázdny bol autobus. Počas prestávky sa ani nemoohl výjsť najesť s triedy na chodbu, alebo na dvor pretože na neho civelo nespočetné množstvo uslintaných pubertiačok.
Ano priznávam aj ja som bola jedna z nich :), ale na moju obhajobu ja som mu nikdy neposlala listoček s otázkou, či o mnou nechce chodiť :D Síce som mu raz napísala valentínku, a dva týždne trénovala jak mu ju dám niekto hore v nebíčku mal dosť rozumu , ked už som ho ja nemala a  zariadil snehovú kalamitu a do školy sme sa nedostali a deň potom by to už bolo pasé. Kedže sme na seba  s Lenonom  občas narazlii na nejakých akciach mimovládiek a  prehodili zopár slov, predpokladám, že si nemohol nevšimnúť, že sa mi páči, ale žiaľ nemal sa k činu.
Ja som medzi tým ako správna mierne trafená a hodne -teraz by sa hodilo napísať naivná, ale to by nevystihovalo podstatu- ano sprostá som bola :D, proste už som mala naplánové všetko od prvého rande až po žili šťastne kým nepomreli. Smola. Lenon moje plány nezdieľal :D. A tak som  si  sklamaná a zahorklá prvou láskou sľúbila, žeked znova stretnem Lenona ( nešťastník medzi časom odmaturoval) tak budem výborne vyzerajúca, úspešná minimálne tom manažerka v nejakej VIP firme. Hm...
Ked som Lenona po niekoľkých rokoch stretla, mala  som za sebou ťažký deň.  Robila som ako veterinárna sestra a v ten deň ma niekoľko krát ozracali, podupali a povláčili po veciach o ktorých bežný človek ani netuší, že existujú. Korunu tomu zasadila moja mama, ktorá mi do práce doniesla 10 kil kapusty s tým, že bola za dobrú cenu a išla okolo a teraz a popnáhľa nech to hodím domov. Ta diky mami. Navyše nám doniesli vážne popálené mačiatko,  ktoré sme hned operovali a brala som si ho domov, lebo nemalo nikoho a potrebovalo starostlivosť. Takže kráčam v na autobuspvú stanicu, s desiatimi kilami kapusty v rukách a mačiatkom v narkoze pod bundou ked som ucítila, čosi teplé - ano to mača čo som mala pod bundou sa totálne zosralo, krabica presiakla a ja som mala totálne osratý sveter. Viete si predstaviť ako nenormálne páchne mačacie hovienko?
 Začala som to  ako tak utierať ked počujem spoza pleca :" možem ti pomocť" LENON. som myslela,že ma v tej sekunde vykotí. Našťastie Lenon bol gentleman. pomohol mi odniesť kapustu až na autobus :).
Odvetedy sme boli v kontakte  pomerne často , dokoncame chvíľu spolu pracovali a sme dosť dobrý kamaráti, ale na tú hanbu do smrti nezabudnem :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára