sobota 25. júna 2011

Krabičky


Aby ste si nemysleli ,že mi zahrabalo z návodov :), ale nie konečne som sa  dokopala k veciam, ktoré som odkladala ani nepamätám. A kedže mám pocit,že podobné haraburdy má doma takmer každý a s minimom zručnosti a financii sa z nich dajú spraviť celkom pohodové vecičky. Ja úchylne tiahnem smerom k vintage,  retro vecičkám shabby chic a podobným štýlo tak ladím veci týmto smerom ale fantázii s amedze fakt nekladú.
Tieto staré plechovice som zhrabla babke - plánovali isť na dlhodobú cestu smerom najbližší kontainer. Takžesom  ich vzala a potom mi pl roka strašili na poličke, lebo boi fakt ehm... hnusné. 
Takže potrebujeme staré plechovky, hocijaké, aj od fazule, môžu byť aj kartonové krabičky od vegety alebo sušeného mlieka pre mrňatá, proste od čohokoľvek, dôležité je aby na nich držala farba. POtom potrebujeme akryl - ja mám tuším béžový Slovakryl ( akurát,že to č predávajú jak béžový je biele takého teplejieho odtieňu ako smotanová alebo tak. S jednou plechovkou pomaľujete ale že hromadu vecí. Stojí cca 5 ečiek plus mínu dajake centy. Potom treba lepidlo, ideálne unverzálne. Ja mám Duvilax jedno vedro okolo 3 eur. a lepím s ním všecko a a lepím fakt hopdne (dva vedra mesačne :) a zvyšky látok a nejake gombíky a možme začať.
Plechovice natrieme tenkou vrstvou farby. Aby sa farba nezvlnila a použijeme niekoľko vrstiev. Ked zaschne vystrihneme kúsok látky a nalepíme pridáme mašličky gombičky čo dom dal. A hotovo. Pol hodina roboty aj so schnutím. A na poličke v kuchyni vyzerajú celkom v pohode :)


1 komentár:

  1. Dózičky sú chutné a určite nájdu využitie...si šikulka....pekný slniečkový víkend

    OdpovedaťOdstrániť