utorok 23. augusta 2011

klavír

Milujem staré veci. Niekedy mám pocit - môj manžel je o tom skalopevne presvedčený, že už preháňam. Doma máme asi 10 stoličiek - všetko nalezenci v dezolátnom stave -  teraz  zrekonštruované a prerobené. My vážne desať stoličiek nepotrebujeme. O to viac, že sa desím sťahovania ktoré nás čaká o pár mesiacov kedže bývame v podnájme. Ja fakt netuším ako to všetko zbalíme a prenesieme. Ale nechať  starú tonetku pri smetiaku nedokážem. Je mi jej hrozne ľúto a tak to u nás z času na ča vyzerá jak v stolárskej dielni alebo v sklade nábytku. Ale neviem si pomôcť mňa práca s nábytkom strašne baví.
Predvčerom som zažila menší šok. Pri smetiakoch bol vyhodený klavír. Normálne krídlo akurát, že ho voľajaký deviant dosekal na kusy sekerou. Zachránila som iba jeden drevený kúsok s krásnou rezbou a podpisom autora a rokom výroby 1940. Bolo mi smutno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára