sobota 27. augusta 2011

Moje tri lásky

Ďalšie spomienky v obrázkoch. Tri psie slečny, alebo skôr dámy v rokoch. Sisi, Cilka a Pugi.Všetky tri som doniesla z jednej karanténnej stanice kde mali byť utratené. Všetky tri boli staršie, choré a bez šancí na nový domov a adopciu. Ale stal sa zázrak a našli sa ľudia z veľkým srdiečkom a sučiny spoznali iný a lepší život.

Ciluška jedenásťročná westíčka - majiteľka si pod stromček kúpila šteňa a sučinku, ktorá s ňu jedenásť rokov žila odpratala z bytu do studeného koterca kde prežila mrazivý január a hrozne ochorela. Vzhľadom na zdravotné problémy a vek mala byť utratená, ale mali me šťastie a po pár týždňoch opatery šla do milujúcej rodinky.

Pugi - mopslíčka majiteľ ju choval v drôtenej klietke a jej úlohou bolo rodiť koľko to šla. Keď to už nešla zbavil sa jej. Ked som ju doniesla domov decká si mysleli, že je to opica :D a ked ju počuli fučať (mopslíky majú krátku papuľku a preto hlasno dýchajú, fučia  a krochkajú) tak si mysleli, žej e to prasiatko :D
Dnes je asi v najlepšej rodinke na svete. Videla som nedávno video ako boli na výlete v ZOO a Pugi oštekávala ez sklo nejakého leoparda, alebo niečo také. Mala som hroznú radosť.

A môj najmilovnejší miláčik. Sislík. Tiež si užila svoje, ale teraz si s jazvečíkovským kamošom užíva  spokojný život v Nemecku. Bola u nás dva mesiace kým šla do novej rodinky a priznávam do poslednej chvíle som dúfajú, že si adopciu rozmyslia :). Sisla bola klasický dedinsky reťazový pes. Dvakrát do roka rodila, šteňatá sa topili, ked sme ju ostrihali na stole ostli dve hromádky - 6 kilová Sisi a 5 kilo splstnatenej srsti plnej blch, plesní a červíkov čo Sislu zaživa žrali. Na fotečke je čerstvo po ostrihaní. Prvýkrát v živote v posteli. Vydíte ako sa smeje?


.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára