piatok 24. februára 2012

Ale tak ma vytočili

Už som tak dlho nepridala nový príspevok, že už som pomaly zabudla ako sa to robí :). Nestíhala som. V našom živote sa v poslednej dobe sa udialo toľko vecí, že blog bol popravde posledná vec na ktorú som myslela (no dobre je aj pomerne dosť vecí na ktoré ma myslieť nenapadlo, ale faktom je, že sa toho na mna zosypalo pomerne dosť vecí naraz)
Úprimne k blogu ma dnes nakopla jedna strašne nepríjemná udalosť. Po trištvrte roku sa mi vrátila zásielka - balíček z Kanady. A to dokonca dvojnásobne. Presnejšie na dva kusy a v igelitovom vreci. Po mesiacoch zháňania a sťažností. Poteší. Hned jak to predýcham vymyslím čo ďalej a čo pošlem namiesto obrazu. A priznám sa porušila som svoj záväzok nadávať na verejných priestranstvách a cestou z pošty som si popod nos nadávala jak kočiš. Ale zase bodík k dobru nevynadala som poštárke aj ked som s tým musela nenormálne nadávať. Ja viem, že tá chuderka za to nemôže. Len je problém, že za to nikto nemôže ako mi povedali a takéto veci sa stávajú, ale dostať tak do rúk toho konkrétneho nešťastníka čo toto spáchal tak sa nespoznám. No dobre, tak už som si uľavila. Idem postupne popridávať novinky za štvrť roka čo som sem nepáchla a napísať mail adresátke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára