piatok 9. septembra 2011

len nestretnúť módnu políciu


Narodením Laury sa moja záľuba vo fešn (fashion) dostala na totálne iný level. Náš každoranný rozhovor s manželom sa z podoby
ja: miláčik, k tej čokoládovej sukni si dám toto kapučíno tričko alebo to vo farbe bielej kávy?
on: čo ja viem daj si to béžové (ta diky :D)
 preniesol do podoby:
Ja: ty vole ogrcla mi aj toto tričko a musím bežať do obchodu
on: tak si daj čisté 
ja: ale toto bolo posledné
on: si si nevedela vyprať?
Ja v duchu : dýchaj dýchaj dýchaj - nie nevedela lebo som včera trikrát prala veci deckám a kedže pršalo a pomaly to schlo viac som nestíhala
on: nechceš moje?
ja: tak hlboko som ešte neklesla
on: no ak máš inú alternatívu...ty budeš krásna v hocičom...
ja v duchu: no to iste ...
Manžel sa vytrepal do práce a ja som ostala stáť pred skriňou a namiesto dilemy či tričko kapučíno či biela káva som musela vyriešiť problém či to zelené čo má v predu fľak od tušu (Rebeka si ho požičala do školy a mala výtvarku) alebo to žlté čo mi v zadu králik ožužlal lem.
P.s. šla som v manželovom US army :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára